سكس مع خالتي وامي الجزء التاسع

الجزء التاسع والأخير:
بعد ما خلاص قررت إني أعتمد على نفسي وعلى خالتي إننا نجيب أمي وأنيك كسها اللي حارماني منه فضلت قاعد في الأوضة بتاعتي شوية نايم على السرير وبعد شوية لقيت خالتي جايالي وبتقولي: إيه دا أنت هتنام ولا إيه وأنا اللي مستنياك وعاملالك أكل ترم بيه عضمك عشان مش هتشوف نوم الأيام دي (بتتكلم وهي واقفة حاطة إيديها في جنبها وأنا نايم على السرير)
قولتلها: طب وطي صوتك أمي بره.
قالت: لأ أمك في الحمام بتتشطف.
قولتلها: ااه عشان كدا بتتكلمي براحتك.
قالت: هو أنا لسه هتكلم (راحت نايمة جنبي وطلعت فوقي وفضلنا نبوس في بعض) فكرتني بفيلم هي فوضى لما صفوة بتقول للراجل احنا لسه هنتكلم وقلعت ونامت فوقيه 😂
المهم سمعنا صوت الحمام بيتفتح عدلنا نفسنا وقالتلي يلا تعالى عشان تاكل ولينا سهرة (وبغمز وهي بتضحك 😉)
خرجنا كلنا أنا وأمي وخالتي وخلصنا قعدت أتفرج على التليفيزيون وأمي وخالتي دخلوا المطبخ، بعد شوية أمي جابتلي الشاي وخرجت، بعد حوالي ربع ساعة خالتي دخلت أوضتي وشاورتلي إني أدخلها، روحتلها قفلت الباب وقالتلي اقعد بسرعة.. بص النهاردة هوصلك للي أنت عايزه.
قولتلها: ازاي؟ .. قالت: أنا هنام مع أمك في أوضتها هخليهالك على آخرها وأنا جايبة معايا برشام لمنع الحمل (أنا قاطعت كلامها وقولتلها: معلش بس يا خالتي عندي سؤال.
قالت قول. قولتلها: معلش يعني ازاي أنتي أصغر من أمي ومبقتيش تخلفي وهي أكبر منك وخايفة لتحمل مني؟
خالتي: قعدت تضحك وقالت: عادي في ستات بتحمل لحد 55 سنة وأمك لسه 53.

قصص سكس - صور سكس - سكس امهات - افلامنيك عربي - فيديو سكس بنات - نيك عربي جديد - سكسي نسوان عرب - نيك زوجة اخي - سكس ميلفات محارم - سكس امريكي محارم - سكس امهات صعب - نيك سارة جاي

قولتلها: يعني هي مبتشتغلنيش؟
قالت: لا (وفضلت تضحك) قولتلها: طب وأنتي م أنتي أصغر منها.
قالت: نصيبي حالي انقطاع مبكر للدورة ومبقتش تجيلي والدورة لما بتنقطع من الست مبتحملش.
قولتلها: الصراحة أنا كنت فاكر إن أمي بتشتغلني.. المهم كملي بعد ما تهيجيها إيه اللي هيحصل؟
قالت: خرج أجيبك تقف على باب أوضة أمك وأنا هدخلها نكمل أنا وهي أول ما تسمعني بصرخ ادخل علينا بس مش على طول عشان متتفقسش فاهم وادخل بحجة إنك سمعت صرخة واتخضيت، طبعا المفروض هاتتفاجئ بالمنظر اللي هتشوفه وسيب الباقي عليا اشطا؟
قولتلها: إيه الحلاوة دي، دي دماغ مجرم بصحيح 😂
ضحكت وقالت: على *** يطمر 😂
قولتلها: هتعيشوا ليلة معيشتوهاش في حياتكم أنتو الاتنين.
قالي: أما نشوف على *** ما تتلهيش بأمك وترميني أنا في الزبالة.
قولتلها: وأنا أقدر بردو يا قمري أنتي وروحت حاضنها وبايسها على شفتها.
قالت: ماشي هسيبك بقا شوف هتعمل إيه وخارجة أقعد مع أمك بره.
قولتلها: اشطا يا عسل ❤ (وخرجت خالتي وأنا فضلت أتخيل إني بنيك أمي وخالتي مع بعض في وقت واحد ياااااااه متعة رهيبة وصلتلها خلال الخيال أومال هتبقا عاملة ازاي لما تتحقق قومت دخلت الحمام حلقت دقني وشعر زبي وتحت باطي ونضفت نفسي كأني يوم دخلتي وهو فعلا يوم دخلتي على أمي وخدت دش وخرجت) خالتلي قالتلي: نعيما يا عريس.
أمي: يا ** ياختي أشوفه عريس.
خالتي: مستعجليش ياختي الأيام بتعدي هوا (وراحت ضاحكة جامد) طبعا أنا فاهم قصدها 😂
دخلت أوضتي لبست تيشيرت وشورت عادي وخرجت قعدت معاهم كلنت حوالي الساعة 8 قعدت أمي وخالتي يتكلموا مع بعض على الفرح واللي حصل في الفرح وشافت مين وكلمت مين وقالت إيه وحكاوي الستات دي وأنا قاعد جنبهم بتفرج على التليفيزيون ... بعد شوية حسيت راسي تقلت وعايز أنام وبقول لنفسي لأ مينفعش تنام خالص النهاردة بالذات ، وعيني كانت بتقفل مش قادر صاحي من بدري وسفر وتعب، خالتي خدت بالها وقالت: محموود أنت هتنام ولا إيه (بتبصلي باستغراب اللي هو أنت عبيط؟) 😂 قولتلها: مش عارف يا خالتي أنا راسي تقلت مرة واحدة والنوم كبس عليا. (راحت رافعالي حاجبها وشفتها كان ناقص تقولي أحا 😂) قالتلي: طب أعملك حاجة تشربها؟ قولتلها: ياريت حاجة تظبط دماغي أقولك اعمليلي سكلانس قالتلي ماشي دا أنا هعملهولك دوبل 😂 ودخلت عملت السكلانس وهي في المطبخ أمي بتقولي: تصدق يا واد أنا كمان النوم كابس عليا بس خالتك واحشاني وعايزة أقعد معاها (كنت عايز أقولها تقعدي معاها بردو كنت فاكر إن هي وخالتي ليسبين وكدا بس لأ طلعوا بيريحوا بعض بس مش ليسبين خالتي فهمتني الفرق بس أنا نسيته 😂) المهم قولتلها: معلش بقا استحملي خلينا قاعدين شوية وهنام كلنا.
قالت: ماشي أدينا قاعدين .. جت خالتي جابتلي السكلانس وراحت قعدت جنب أمي قاعدين هم الاتنين على الأرض شكلهم كان يهيج الحجر كل واحدة لابسة قميص حمالات رفيعة والقميصين ستان والقميصين لونهم أحمر وقصيرين، كنت لسه واخد بالي إنهم لابسيين زي بعض، بقولهم: أنتو مطقمين مع بعض كدا ليه والاتنين أحمر؟ هو الأهلي هيلعب ولا إيه 😂
أمي: أنا لاقيت خالتلك جايباهولي وبتقولي عجبوني قولت أجيبلك واحد وليا واحد.
خالتي: بس إيه رأيك يا واد مش حلوين؟
أنا: مش مهم هم المهم الحشو هو اللي محليهم.
خالتي: ضحكت وقالت: هههههه دا يابختها اللي هتتجوزك ياواد بكلامك دا 😂 ما تشدي حيلك يا زوزة أومال وشوفيله عروسة.
أمي: عروسة إيه يا سوسو الواد لسه في أولى جامعة أجيبله واحدة تتركن جنبه لحد ما يخلص؟
خالتي: طيب خليه قاعد اشبعي منه بقا الكام سنة دول.
أمي: منا هجوزه معايا هنا في الشقة عشان ميبعدش عني.
أنا: لأ أنا مقعدكيش مع مراتي في شقة واحدة عشان كل واحدة فيكم تبقى على راحتها وأكيد بردو مش هنساكي ولا هسيبك هتلاقيني عندك على طول.
خالتي: (معرفش خدت الكلام على صدرها أوي وقالت: اااه وأنا يعني اللي وقعت من قعر الأوفة ولا هتتجوز ومش هتوريني وشك تاني؟ (وشكلها بتتكلم بجد 😂)
قولتلهم: ياجدعان أنتو بتتكلموا فإيه أنتو شايفيني قايم أتجوز دلوقتي وروحت ضاحك عشان منقلبهاش😂) خالتي: مهو مش دلوقتي يمكن كمان شوية ومتورينيش وشك بردو (وشكلها لسه بتتكلم جد)
أنا: يا خالتي أنتي بتقولي إيه بس دأنتي الخير والبركة إذا كان أنتي اللي هاتحيبيلي العروسة هنساكي بردو دا أنا لازم أحليلك بوقك 😂 (أنا وهي فاهمين بعض طبعا بس خدت بالي من أمي حسيت إنها فاهمة قصدنا وشكيت إن خالتي تكون متفقة معاها هي كمان بس قولت في نفسي وأنا مالي متفقين متفقين المهم الهدف يتتحقق والكورة تتدخل الشبكة 😂)
رجعت خالتي وأمي يتكلموا مع بعض تاني وقومت أنا وقفت في البلكونة شوية وأنا بشرب السكلانس ونسيت نفسي في الهوا بتاع الشارع لحد ما الهوا سطلني وخلاني عايز أنام بردو 😂 قولت لأ مبدهاش بقا روحت داخل أبص في الساعة وصلت 10 ونص قولتلهم أنا داخل أنام عشان مش قادر أقعد (وغمزت لخالتي)
خالتي: ماشي يا حبيبي تصبح على خير وأنا وأمك كمان هنقوم ننام عشان يا عيني صاحية بدري وتلاقيها عايزة تنام. (دخلت أوضتي فضلت رايح جاي عشان لو جيت جنب السرير هنام وطبعا مينفعش النهاردة بالذات فتحت الكمبيوتر وفضلت قاعد ألعب بيس وبعد حوالي نص ساعة خالتي جتلي وقالتلي تعالى واعمل زي ما اتفقنا بس اقلع تيشيرتك دا وخليك بالبوكسر كأنك كنت نايم.
قولتلها ماشي خرجنا وهي دخل عند أمي وأنا فضلت واقف على الباب.
خالتي: اتأخرت يا قلبي؟
أمي: لأ يا روحي تعالى بقا. سمعت صوت السرير وصوتهم بيضحكوا وخالتي بتقولها: يلا بقا مش قادرة.
وسمعت صوت خالتي بتتأوه بشويش كأن صوتها مكتوم وقالتلها أجمدي يا زوزة وقامت مصوتة بصوت عالي وصوتها اتكتم وأمي بتقولها اسكتي يا فضيحة .. وأنا واقف بره عديت من واحد لخمسة وقومت فاتح الباب بسرعة وداخل وبقول: إيه في إيه كأني مخضوض يعني.
لقيت أمي تنحت وخالتي غمزتلي قولتلهم: أنتو بتعملوا إيه وعامل إني مصدوم وفضلت واقف عند الباب
أمي: بنعمل؟ بنعمل أااا .. خالتي: إيه في إيه هنكون بنعمل إيه زي م أنت شايف.
أنا: واللي أنا شايفه دا بجد؟ (وعامل نفسي مصدوم)
خالتي: نزلت من على السرير وسحبتني من إيدي وقالت: بص يا محمود أنت كبير يا حبيبي مش صغير ودا أنا متأكدة منه وأمك مش غريبة مننا وعلينا بصي بقا زوزة بصراحة م الآخر كدا ابنك دا راجل وراجل أوي كمان وبقولك عن تجربة .. (أمي تنحت أكتر وقالت: تجربة؟ تجربة ازاي يعني)
خالتي: زي ما بقولك كدا وأنتي بردو ابنك دا مش غريب ومننا وعلينا واحنا جوز ولاايا ومحتاجين راجل يريحنا ويمتعنا ونمتعه.. واحنا مش هنبيع نفسنا لحد من الشارع وهو سترنا وغطانا.
أمي: يعني أنتو بتعملوا علاقة مع بعض وأنا زي الهبلة مش فاهمة حاجة؟
أنا: يا ماما متفهميش غلط.
أمي: ماما إيه بقا وخرا إيه أنت خليت فيها ماما.
خالتي: اهدي بقا يا زوزة متعيشيش في الدور أوي أنا زي ما قولتلك الواد محمود هيبقا راجلنا ومحدش هيعمل حاجة من ورا التاني بعد كدا وسرنا مع بعضنا والبداية من عندي ... وراحت منزلالي البوكسر ونزلت على ركبها وفضلت تمص في زبي لحد ما وقف، وأمي قاعدة على السرير حاطة إيديها على وشها ومش مصدقة اللي بيحصل .. وخالتي نازلة مص في زبي لحد ما وقف وبقا على أخره .. خالتي قامت وبصت لأمي وقالتلها: أنتي هتفضلي تتفرجي من بعيد؟ وراحت ساحباها من إيديها وقعدتني على السرير وأمي وخالتي قاعدين بين رجليا وهم الاتنين بيمصوا في زبي روحت نايم على ضهري ورجلي على الأرض وبقول في نفسي ياااااه جدعان أنا مش مصدق اللي بيحصل دا أمي وخالتي مع بعض ياااااه دأنا كنت عايز أمي لقيت خالتي بالصدفة مع إني مكنتش بفكر فيها وكمان هي اللي ساعدتني إني أجيب أمي ودلوقتي هم الاتنين معايا مع بعض يااااه يا جدعام دأنا لو بحلم مش هيحصل كدا .. سرحت خالص عن اللي بيحصل من كتر م أنا مش مصدق لقيت خالتي طلعت على السرير وبتبوس شفايفي ساعتها فوقت من السرحان كنت أمي ماسكة زبي عمالة تمص فيه وخالتي بتبوس في شفايفي وقامت قعدت بكسها على بوقتي فضلت ألحس في كسها وهي بتلعب في بزازها وبتتأوه فضلت ألحس زنبورها وأدخل صوباع في كسها وصوباع في خرم طيزها بعدها قامت أمي طلعت على السرير سحبت خالتي من فوقي ورفعت رجلي وقالتلي قوم اقعد أمي نامت قدامي وفتحت رجلها وخالتي خدت وضع الدوجي وبتلحس في كس أمي وبتفتحلي كسها بإيديها قعدت على ركبي وراها وبدأت أدخل زبي في كس خالتي وقعدت أنيك فيها وهم الاتنين عمالين يتأوهوا قدامي منظرهم وصوتهم هيجني أوي خلاني جبتهم بسرعة جوه كس خالتي قامت خالتي وقالت لأمي يلا يا زوزة صحي عنتر وشوفي شغلك فضلت أمي تمص في زبي لحد ما وقف وأنا بلحس كس خالتي وعمال أشفط فيه بعد شوية لما زبي وقف على آخره خالتي قالت يلا زوزة مستنية إيه أمي طبعا مش عايزاني أنيكها في كسها قالت: من ورا ماشي لكن كدا في كدا لأ.
خالتي: هو إيه اللي كدا لأ خلصي يا زوزة متبقيش رخمة.
أمي: وافرض حملت ياختي يبقا إيه الوضع وقتها.
خالتي: بس كدا ياستي خدي برشام من دا وقامت جابت شريط من شنطتها وقالت خدي حبايتين من دول وعيشي حياتك. أمي بتبصلي وبتبص لشريط البرشام كذا مرة وقامت خرجت جابت ميه وخدت حبايتين وقالت يلا إنشا *** ما حد حوش 😂
خالتي: أيوة يا زوزة هو ده الكلام ... خالتي مسكت زبي مصته مصتين كدا وقالت يلا زوزة عنتر جاهز وضحكت، جت أمي وأنا نايم على ضهري قعدت على رجلي وخالتي مسكت زبي وقامت مدخلاه في كس أمي وفضلت أنيكها وهي بصالي في عنيا وقامت مرة واحدة نايمة على صدري وفضلت حاضناني بإديها وخالتي قاعدة بتتفرج وبتغمزلي وبتضحك وبتعلب في طيز أمي بإيديها وفضلت أرزع في كس أمي وأنا مبسوط جدا مش مصدق إن الحلم بقا حقيقة .. راحت خالتي قالت: إيه م مفاية أنتو هتقضوا الليل لوحدكوا ولا إيه اللي يتناك لوحده يزور وراحت ضاحكة جاامد أوي 😂😂😂 قومت أمي وقعدت مكانها وراحت شادة أمي ناحية راسي إني ألحسلها يعني جت أمي قعدت بكسها على بوقي وخالتي على زبي وهم الاتنين بيبوسوا في بعض لحد ما جيتهم تاني في كس خالتي.
خالتي قالت: كدا اتنين وبتشاور على نفسها صفر وبتشاور على أمي مش نخليهم تعادل ولا إيه 😂
أمي: ياختي كدا هيتصفى ومش هنلاقي حاجة بعد كدا.
خالتي: لأ م احنا هنعوضه متخافيش هنزغطه زي الوزة 😂
وفضلت خالتي تمص في زبي لحد ما وقف لتالت مرة وقالت يلا زوزة استقبلي أول الأهداف 😂
راحت أمي نامت على ضهرها ورفت رجليها بإديها روحت مدخل زبي في كسها وفضلت أنيك فيها وخالتي نامت جنبها وبترضع في بزاز أمي وبتلعب في كسها بإديها شوية وقامت قعدت بكسها على وش أمي وأنا عمال أنيك فأمي لحد ما اترعشت وجابتهم وهي عمالة تصوت خالتي لقت صوت أمي علي قامت نايمة جنبها وفضلت تبوسها في بوقها عشان صوتها وفضلت أنيك في كس أمي لحد ما جابتهم تاني وبعدها أنا جبتهم بس بره كسها على بطنها وخالتي فضلت تلحس في بطن أمي كنت أنا تعبت خلاص مش قادر ضهري وجعني حسيت بصداع روحت نايم على ضهري وخالتي قالت: لأ قبل ما تنام خدلك دش دافي الأول عشان تصحى كويس.
قولتلها: مش قادر.
قالت: لا قوم مش هسيبك شدتني من إيدي وراحت معايا الحمام وفتحت الدش وخرجت جابت أمي وبقينا احنا التلاتة تحت الدش مع بعض واتشطفنا ونشفنا جسمنا وخرجن عريانين زي م احنا.
أمي: مش هنلبس ولا إيه هناخد برد يا عيال 😂

فيديو سكس بنات - سكس انطونيو سليمان
خالتي: برد إيه زي م أنتي يا زوزة الشبابيك مقفولة وبعض هناخد بعض بالحضن ونام .. دخلنا نمنا مع بعض احنا التلاتة. ( وكانت ليلة ولا ألف ليلة ولية يا جدعان .. بعد فترة من الوضع دا فضلنا على كدا أنيك أمي وخالتي أو زوزة وسوسو زي ما بقيت أقولهم بقيت أنيكهم في شقتنا لما يكون أبويا مش موجود وعند خالتي لما يكون أبويا موجود ) من شهر تقريبا بدأت أحكيلهم على أحمد اللي كان بيساعدني وعلى موقع نسوانجي والقصص اللي عليه وإني مدمن قصص وأفلام محارم، واستأذنتهم أنزل قصتنا على الموقع رفضوا في الأول بس لما أقنعتهم إنه عادي وإن الناس هتقرأ القصة بس محدش هيعرف عننا حاجة في الحقيقة فوافقوا بس قالولي تغير أسامينا متقولش الأسامي الحقيقية، قولتلهم ماشي.. ونزلت جزء جزء من القصة وبوصلهم إعجاب الناس بقصتنا وكلام المتابعين الجميل إن قصتنا عجبتهم وبيبقوا منتظرين الجزء الجديد بفارغ الصبر وحاليا بكتبلكم الخاتمة دي وأمي جنبي .. وبتشكر المتابعين على متابعهتهم للقصة وعلى إعجابهم بيها. بعد كدا هحاول أألف قصص جنسية اجرب نفسي في التأليف بس أكيد طبعا مش هيبقا زي الحقيقة.. تحياتي ليكم جميعاً وإلى اللقاء. ❤

صور سكس جميلة - سكس كرتون اخوات - صور سكس قوية - ولد ينيك اختة - سكس محارم مع بنتها - ولد ينيك زوجة ابوة واختة - ولد ينيك حماتة محارم - محارم مع خالتي - سحاق بنات عربية  - فيديو سكس بنات - سكس محارم اونلاين