قصص سكس اختي السافله

انا واختي كنا بنحب بعض اووي

وهيا بتحبني اوووي
وكنت كل اسبوعين بروح يوم الجمعه ازورها وعندها بنتين وجوزها محمود
هيا كانت بتقولو يسافر عشان مصاريف البنات وكده لحد لما اقتنع وعمل زياره للامارات
وانا روحت عشان اسلم عليه
طلعنا فوق السطح كان وقف مع الحمام بياكلو
سلمت عليه وانا عيني علي طيز اختي المربربه
وهيا بتلعب تحت العبايه البيتي
اختي كانت تعبانه نفسيا لما خلفت البنت التانيه
شالت الرحم خالص والدكتور قالها لو خلفتي تاني المولود هيطلع متشوه ف شالو الرحم
اختي 30 سنه وانا 25 سنه
اخو جوز اختي طلع معاه ع السطح واختي نزلت وانا نزلت اقعد معاها وقعدت جنبها ع الكنبه
وهيا مسكت تلفونها بتوريني صور لعبايات وانا كنت بقولها ده حلو وبنختار من ع النت يعني فضلت تقلب ف الصور بتاعتها كانت منزله صور عبايات ع تلفونها وهيا بتقلب ومش واحده بالها
لقيت صورتها وهيا لبسه قميص نوم وبزازها وكسها باين القميص شفاف خالص ومن عند حلمات بزازها في حته مطلعه حلمات بزازها
انا شوفت وهيا قلبت علطول وانا بداري ع الموضوع وقولها ده حلو وده حلو لحد ماوهيا بتقلب كان في طقم داخلي معروض قميص شفاف ومفتوح من الجنب خالص والكلوت داخل ف كسها وطيزها اسمه كلوت خيط حاجه زي كده
انا بصراحه زوبري وقف من منظر اختي وكنت بحاول اخبيه بس قولت سيبو كده وزوبري كان ظاهر ف البنطلون
قولتلها ده حلو بردو قالتلي ايه هو رجعت بالصور لورا وجيبت القميص قولتلها ده
قالتلي مالو قولتلو هيبقي حلو عليك اوووي
سكتت وقالتلي محمود قالي وحش
قولتلها مش بيفهم حاجه
وانا زوبري صاروخ ووقف جامد ف البنطلون قولتلها هدخل الحمام وجاي دخلت ضربت عشره عشان زوبري ينام
وهيا لحظت بقعه ميه مكان زوبري
جوزها نزل قعد معايا وخلصت وسلمت عليه وسلمت ع اختي وحضنتها اوووي هو كان نزل تحت حضنت اختي جامد وبزازها بتصرخ ف صدري بزازها كبيره زي المانجه الكبيره وطريه اووي وعبايتها تحسس عليه كانك بتحسس علي لحمها بس نفس اليوم الساعه 2 يليل جوز اختي سافر وانا روحت عندها تاني يوم العصر قعدت معاها العيال ف الدروس
فضلت اتكلم معاها لقيتها بتقولي انا هشتري الطقم الي انت شوفتو قولتلها قميص النوم قالتلي ااه وهيا محروجه قولتلها هيجنن عليكي
قولتلها مين مختار الي انتي كنتي لبسه
قالتلي الهون قولتلها ع الي كانت لبسه ف الصوره هيا اتحرجت اووي روحت بوستها من خدها وقولتلها محروجه ليه انا اخوك
وانا مش عايز اي حاجز بيني وبينك
يلا قولي مين مختارو قالتلي انا قولتلها وعجب جوزك قالتلي لا بيقول مش حلو
قولتلها انتي لو لبستي هدوم شاحتين هتبقي عليك زي القمر قولتلها ممكن اشوفها تاني قالتلي ايه هيا قولتلها صورتك بصتلي وقالتلي اتمسحت
قولتلها طب وريني اخدت تلفونها ومكنتش موجوده دخلت ع الصور المحذوفه وهيا كانت واثقه اني مش هجيبها وكانت راحت تعمل شاي وتجيب قرص ناكلها كده
وانا ببص ع الصور المحذوفه كانت صور كتير اوووي كانت ليها وهيا ملط وهيا بقمصان نوم انا علطول فتحت تلفوني وشغلت فيديو وبقيت اصور صورها فيديو كانت كتير اووي
ولما طلعت لفوق لقيت صور وجوزها منيمها علي ضهرها ورافع رجليها وزوبرو ع باب كسها وصور بينزل ع كسها وصور بتمص زوبرو انا مكنتش قادر ولما حسيت انها جايه قفلت كل حاجه
وانا زوبري وقف وكنت مخبيه
قولتلها مفيش حاجه
قولتلها نفسي اشوفك لبسه تاني
قالتلي ازاي قولتلها تلبسيه اودامي
قالتلي مينفعش ياحبيبي قولتلها انا بصراحه شوفت صور ليكي ع تلفونك
قالتلي فين دي
مسكت تلفونها وشيلت المخده من ع زوبري وكان وقف اووي رافع البنطلون
وانا بجيب الصور لقيتها مسكت التلفون وقالتلي الصور دي وحشه قولتلها لا حلوه اوووي
قالتلي عيب انا اختك قولتلها انا بحبك اووي
وهجمت علي شفايفها وانمت فوقها
وهيا بتحاول تقاوم وانا نايم عليها ونازل بوس ف شفايفها وبقيت احك زوبري علي بطنها وهيا مش عرفه تتكلم ولما لقيتها عايزه تبوسني ومحروجه
روحت بوس ف خدها ورقبتها وبقولها ااااااااه انا مش قادر صورك تجنن وكسك يهبل وبزازك ااااه نااار ورجع ابوس شفايفها وهيا بدات تتجاوب معايا وانا قلعت التشيرت والفانله مع بعض وبقيت احك صدري ف بزازها وهيا امممم مع البوسه
وانا مديت ايدي علي كسها العب في من ع البنطلون كنت رفعت عبايتها شوي والبنطلون مبلول من عسلها فضلت العب في لما جرس البوابه رن انا لبست الفانله والتشيرت واختي عدلت هدومها وبتبص ف الكاميرا كانت البنات
فتحت ليهم والعيال سلمت عليهم ودخلو يغيرو هدومهم وانا باصص ي اختي وقولتلها الشاي برد اووي اعملي غيرو قامت والعيال قعدو جنبي عطيتهم 20 جنيه يجيبلهم حاجه حلوه وخرجو فرحنين ساره 8 ومني 7
دخلت ل اختي وكانت وقفه ف المطبخ وقفت وراها وزنقت فيها وزوبري وقف اووي وقالتلي بلاش ياحبيبي هنتفضح قولتلها هيا مره واحده بس عشان اخوك تعبان اوووي وزوبري بين طيزها رفعت ليها العبايه والبنطلون ملزق علي طيزها حسست عليها وبتقولي بتعمل ايه
قولتلها هعمل الي نفسي اعملو معاك
وطلعت زوبري وبقيت امشيه ع طيزها وهيا ساكته ولفيت وشها وهيا شافت زوبري وبتبصلي انا مشيتو ع كسها وهيا بصالي
وزنقتو ف كسها وكنت بدخلو من ع الهدوم وهيا فاتحه بوقها وبصالي مسكت بايدي الاتنين بنطلونها من عند كسها بفسخو جامد
لحد مافتح معايا فاتحه 5 سنتي بالظبط وكلوتها كان احمر حسست ع كسها بايدي كان مبلول والي استغربتلو ان صباعي بيلمس كسها علطول مش الكلوت نزلت ع ركبي وقطعت بنطلونها اوي
لقيت كلوتها احمر بس مفتوح من عند كسها هو مصنوع كده وكسها شفايفو غامقه بس لو تفتحو وردي اووووي واحمر من حووه اووي
انا علطول حطيت لساني علي كسها وهيا رفعت نفسها لفوق وفضلت الحس كسها وهيا ااااه اااااه وف لحظه لقيتها نزلت علي وشي وقفت اغسل وشي والجرس رن هيا عدلت هدومها وراحت تفتح للعيال وانا وقفت ف المطبخ واحنا ساكتين
وكنت ببصلها وقولتلها انهارده هنام معاك هنا

قصص سكس نيك - نيج حريم بيضاء - تحميل نيك مصري  - قصص سكس جماعي - نيك اخوات مصري - نيك زوجة صاحبيقصص سكسصور سكس - صور نيكقصص نيك - قصص محارم.
نفسي اشوف القميص الي كانتي لبسه ومسحتيها
وهيا بتشاور بدماغها بحاضر لقيتها دخلت ومسكه حاجه ف ايديها وبتفردو ف المطبخ ولقيتو هو
قربت منها العيال كانو بيتفرجو ع التلفزيون
وقفت ف وشها وميكت ايديها وحطيتها ع زوبري الوقف وهيا بصتلي وقولتلها لا عايزو اشوفو وانتي لبسها واتمتع بجسمك كلو تحت مني وهيا ساكته روحت مسكت القميص وقولتلها ريحتو حلووه اوووي وهبا ساكته راحت اخدتو ودخلت تعينو دخلت وراها الاوضه وطلعت زوبري
وهيا بصتلي قولتلها انزلي مصي زوبري شوفت صوره ليك وانتي بتمصي زوبر جوزك وهيا نزلت
ع ركبها ومسكت زوبري وفضلت تلعب في كانها بتضربلي عشره وانا باصص عليها ولقيتها بتدهل زوبري ف بقها وبتبصلي بصه جننتني ولقيتها بتمص زوبري براحه وبعدين بدات تسرع اووي وزوبري تعب من مصها 10 دقايق مص وكانت بتمص بضاني وتبلعهم وانا زوبري طولو 18 سنتي واسمر شوي وطخين وهيا كانت بتدخلو نصو بالعافيه وهيا تمص اوووي وانا كنت برجع وبطلع كاني بنيكها في بوقها لما حسيت اني هنزل قولتلها هنزل لقيتها طلعت زوبري كلو بره الا راسو بس وفضلت تضربلي عشره لحد مانزلت ف بوقها كنت حاسس انها هتقرف شوفتها بلعت كل لبني
وبقت تضغط ع زوبري وتبلع اي لبن يخرج منو
وقفتها وطلعت بزها وفضلت امص في وهيا ااااه حلو اوووي احساس حلو ووقفتها اخدتها ف حضني ومسكت طيزها افعص فيهم جامد وهيا ف حضني ولما وقفت بصتلها وقولتلها بليل هجيلك انام ف حضنك قالتلي ماشي لبسنا وفضلت قاعده وفاتحه رجلبها وكسها يجنن
أوحنا قاعدين مع البنات وانا مكنتش قادر اصبر
قربت منها وقولتلها مش قادر ولقيتها قالتلي تعالي ورايا وقالت للبنات خليكم هنا
وطلعت فوق السطح وقفلت الباب بالمفتاح
وطلعنا دخلنا اوضه الفراخ
علطول زنقتها ف الحيطه وزوبري علي طيزها
قالتلي انت عملت فيا ايه ياخربيتك
قولتلها انتي الي هيجانه بس ولقيتها بتحك طيزها ع زوبري وبتقولي مش عايز تدوق طيزي
وانا حشرت زوبري ف طيزها جامد
وبقولها طيزك مفتوحه قالت لا بس نفسي تفتحها وانا بقولها جوزك مفتحهاش قالتلي لا مش بيحب نيك الطيز وانت بتحبها ولا لا
قولتلها انا هنيك اي فاتحه فيك ولقيتها قالتلي ابعد كده ورجعت لورا لقيتها رفعت العبايه وولقيتها فسخت البنطلون خالص الي كنت قطعتو حته صغيره وجابت الكلوت ف جنب وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولونه بني انا حسست عليه كنت حاسس انه زي مثلث برمودا دخلت صباعي طيزها بلعتو وبتفتح وتقفل عليه وانا بقولها طيزك ضيقه اوي هدخل زوبري ازاي قالتلي دخل زوبرك وانا هستحمل لقيتها لفت ومسكت زوبري ونزلت في مص اوووي لما وقف وبقي مبلول ووطت وطيزها ليه نيمت زوبري ع طيزها بحس بيها
وهيا فتحت خرم طيزها بتقولي دخل يلا وانا شايف كسها مبلول اوووي ووردي
روحت مشيت زوبري ع كسها ودخلت راسو قالت لا خلي ده لبليل افتحني الاول من طيزي نفسي اتناك فيها من زمان اووي يلا بقي
انا طلعت زوبري وحطيت راس زوبري عطيزها
وبقيت ازوق جامد ودخلت راسو وهيا ااااه ااااه اصبر اصبر خليها شوي وانا حاسس براس زوبري مدفونه بس كان احساس ممتع اووي وانا زوبري ف طيز اختي روحت مدخل حته كمان وهيا اااااح اااااح براحه براحه قولتلها مش قادر روحت كتمت بوقها بايدي ومدخل زوبري للاخر وهيا كان بتصوت بس صوتها مكتوم ع كده دقيقتين وبقيت انيكها براحه وهيا لقيتها ااااخ ااااهه اااح طيزي وانا بنيكها وبقيت انيكها اووي وخرم طيزها يفتح وويقفل ع زوبري لما مكنتش قادر بصراحه
وقفت نيك شويه وانا حضنها من ضهرها وحطيت ايدي ع كسها وفضلت ادعك في وهيا ااااه وقعدت اقرص ف زنبورها جامد وحسس عليه وفعصو وهيا تصرخ دخلت صباعين ف كسها بنيكها بيهم وزوبري ف طيزها بنيكها براحه لقيتها بدات ترتعش وبتنزل علي ايدي وانا زوبري مصدق ولقيتو بينزل ف طيزها وهيا ااااااه نااااار ياحبيبي ناااار ف طيزي وانا زوبري كلو ف طيزها خرجتو ولبني خرج وهيا لبست الكلوت علي لبني وقالتلي ده يفضل فيا جسمي يشبع من لبنك ولبست وانا لبست وحضنتها وفضلنا نبوس ف بعض
وقالتلي انت تجنن ياحبيبي
قولتلها مكنتش متوقع انك تعبانه كده
قالتلي لا ياحبيبي مش تعبانه ولا حاجه محمود كان بينكني علطول بس انا دايما بكون هيجانها
وانت جننتني بحركاتك دي مستحملتش لمسك ليه ولا كلامك الي وانت بتتفرج ع الصور معايا وكنت بتقولي ده عليك هيبقي حلو انا سعتها كنت بنزل عسلي ع نفسي قولتلها انا مش هحرمك من حاجه وقولتلها تعالي انيكك ف كسك

قصص سكس - تحميل سكس قوي - نيك اخت صديقتي - قصص سكس - نيك بنتي محارم عربي - سكس هندي محارمقصص سكسصور سكسصور نيك - قصص محارم.
قالتلي لا خليها لبليل لما البنات تنام
عشان ارقصلك بقميص الشفاف الي عجبك ولا مش بتحب الرقص قولتلها بموت في ولقيتها اخدتني ف بوسه ومسكت زوبري جامد وقالتلي زوبرك يجنن اكبر من زوبر محمود وبتاعك طخين
وفضلت تلعب في وتقولي بتاعك جنني وهو وقف تحت كده كنت عايزه اغمض عيني ومسكو وطلعو وفضل امص في قولتلها ياريت كننتي عملتي كده ونزلنا وفتحنا الباب والبنات كانو قاعدين قولتلها هروح وجيلك بليل قالتلي ماشي هستناك وبوستها ف شفايفها وخرجت ومستغرب من الي حصل بس كنت مبسوط اووي روحت اكلت وخرجت مع صحابي والساعه 11 رنيت الجرس فتحت اختي طلعت ولقيتها لبسه روب احمر
كان لحد نص فخادها وانا حضنتها وحسست ع طيزها وبقولها لو الروب كده امال القميص عامل ازاي قالتلي ومين قالك اني لبسه حاجه تحتو
انا حسست ع ضهرها وفعلا كان ع الحم
وقولتلها كده هتجننيني بدري قالتلي تعالي ودخلت وطيزها الملبن رايحه يمين وشمال
روحت شيلتها ودخلت اوضه النوم ونزلتها ع السرير وقولتلها نامي ع بطنك
وانا قلعت خالص وطلعت عليها وركبت ع فخادها ورفعت الروب بتاعها ظهرت طيزها وخرم طيزها بيفتح ويقفل وكسها الي يجنن مسكت زوبري بقيت امشيه ع كسها وخرم طيزها وهيا تقولي اصبر لما ارقصلك الاول
انا بقيت اضرب طيزها براحه لما احمرت من بيضها ومكنتش قادر استحمل كسها تحتي كده
روحت مدخل زوبري كلو ف كسها ونمت عليها خالص وزوبري ف كسها وهيا ااااااه دخلتو ليه
قولتلها مش قادر استحمل سبيني اتمتع بكسك الاول ونزل فيكي وبعدين اعملي الي انتي عايزاه
قالتلي عشان خطري خرجو لسه اودامنا اليل طويل وانا خرجتو وكان ع عيني وانا قعدت ع السرير وزوبري وقف يصعب ع الكافر وهيا وقفت ع السرير وفتحت كسها وقالتلي كسي عجبك
قولتلها اااه نار ياحبيبتي قالتلي وانامقدرش اخرمك من حاجه ولقيتها قلعت الروب وبقت ملط بزاز كبيره وحلمه وقفه اوووي وجسمها بيضه شامعه لقيتها قعدت علي ونزلت في بوس وبتقولي عايز تنيك كس اختك ياحبيبي عايز تدخلو ف كسي وتنزل ف كسي وانا نازل فيها بوس وهيا بتحك كسها ع بطني وفخدي وزوبري
واحنا بنبوس لقيتها رفعت طيزها لفوق وعدلت زوبري وقعدت عليه وقالت ااااااه
وانا تحت منها وماسك بزازها افعص فيهم
وبقت تنط ع زوبري وقعدت تنيك اوووي وانا معاها ازود ف النيك قعدنا ع نفس الوضع 10 دقايق محدش كان عايز يخلي التاني يقوم
وفضلت انيك تلفونها بيرن مسنجر وهيا مش في دماغها وقعدت انيك لقيتها بترفع نفسها وبتنزل ع بطني وزوبري انا اخدتها بالحضن وهيا بتلعب ف كسها وبتنزل عسلها وقلبتها ع ضهرها ودخلت زوبري وهيا ااااه وبقيت انيك اووووي وهيا رفعه رجليها ع وسطي وبقيت انيك اووي
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا اااااااه ياحبيبي
ونزلت لاخر نقطه ف كسها نمت جنبها وهيا مسكت تلفونها وبقت تبعت رسايل
لقيتها بتقولي تعرف تستخبه ف الدولاب 10 دقايق قولتلها ليه قالتلي هتعرف كل حاجه لوحدك
انا اخدت هدومي ودخلت ف الدولاب وكنت فاتحو يدوب تلمح الي ع السرير واختي لبست الروب والجرس رن هيا فتحت وكنا عايز اعرف مين الي جاي دلوقتي ل اختي

قصص سكس - نيج عربي محارم  - تحميل سكس طيز - قصص سكس - نيك مصري جديد - محارم امريكي - صور سكسصور نيكصور كسقصص سكسقصص نيك - قصص محارم.
سمعت صوت الباب بيتقفل ولقيت صوت ضحك ف الاوضه وبوس وكانت صوت واحده واختي قالتلها عملالك مفاجاءه قالتلها ايه اختي نامت ع السرير وفتحت رجليها وقالتلها ايه رايك قالتلها لبن مين ده يا . . . . قالتلها اختي لبن اخويا
قالتلها ازاي قالتلها اخويا نكني من شوي ولسه نازل وبتقولها ازاي قالتلها لسه هتسالي
البن هينشف ولمحت الست دي كانت سلفتها
تبقي مرات اخو محمود وفضلت تلحس ف كسها وتبلع لبني وتقول ل اختي ده منزل كتير اووي يا.... قالتلها ااااااه وفتح طيزي بزوبرو
قالتلها ااااه طيزك وسعت اوووي
اختي قالتلها تعالي امتعك شويه اختي ركبت فوق البت 69 والبت تحت اختي واختي وشها ليه وبتدخل صباعين ف كسها وهيا ااااه
واختي تقولها عايزها تتناكي زيي من اخويا ودي ااااه اااااه واختي شورتلي طلعت براحه وكانت رفيعه شوي بس جسمها ابيض سمع وكسها وردي اووووي وخرمها وردي اختي فتحتلي رجليها ع الاخر وبتقولي بهمس دخلو يلا
انا قربت واختي بلعت زوبري تمصو وخرجتو وهيا فتحت رجلها ع الاخر وكسها شفايفو ضمه ع بعضها ووردي انا بصباعي دخلتو بين شفايف كسها مبلوله واتفتحت وبتقفل تاني لما بعدت صباعي
مسكت زوبري وقربتو من كسها وحكيتو ف شفايف كسها وهيا ااااه ايه ده يا.....
واختي تقولها اسكتي ياشرموطه واتمتعي
وانا دخلت نص زوبري ودي اااااااااه ايه ده يا......
واختي شدتني من وسطي لكسها وفضلت انيك في كسها وهيا ااااااه طلعو طلعو كبير اوووي ااااااه وانا بنيك ومنظر كسها يجنن
كسها فتح مره واحده وشفايفو لزقه ع زوبري

وانا بنيك جامد وهيا ااااااه اااااه براجه براحه وانا مش رحمها واختي لفت نفسها لوش سلفتها وبقت تبوسها وطيز اختي بقت اودامي وكسهم بقي ع بعض وانا بنيك سلفت اختي بلاش ذكر اسماء خالص وهيا اااااااه مين ده مين ده اختي قالتلها اخويا يامتناكه ده اخويا الي فشخني وهيفشخك كمان عشان ماتقعديش كل ده وجوزك مسافر لوحدك هينيكك معليا علطول ونزلو ف بعض بوس وانا بنيك وانا كنت خلاص ونزلت لبني كلو ف كسها وهيا ااااااااح اااااح ليه نزلت ف كسي ليه واختي قامت من عليها وشافت زوبري لسه ف كسها قالتلي طلع بتاعك ده قولتلها اسمه زوبرك ياكسمك روحت نايم عليها وزوبري ف كسها وبقيت انيك اوووي وهيا ااااااه ااااااه وانا زوبري لسه وقف وانا بنيكها اووي بغل عشان تحترم نفسها وتقولي خلاص كفايه ارحمني وانا مش قادر اوقف نفسي وانا بنيكها جامد وهيا اااااااه براحه با**** عليك لنا تعبانه ااااااه وانا مش رحمها ولقيت نفسي بنزل قولتلها هتزل تاني ف كسك يامتناكه وهيا اااااااااه ااااااااح لبنك سخن اوووي وانا فضلت نايم عليها وهيا اااااااح خرجو بقي
انا نمت جنبها ولبني بيخرج من كسها كلو
وهيا بتحسس عليه وقالتلي ليه نزلت ف كسي
قولتلها مقدرتش اخرجو
قالتلي جوزي نزل فيا قبل مايسافر مع جوز اختك وعمله حسابي اني هخلف ولو دلوقتي انا مخلفتش منو ممكن ده يبقي ابنك قولتلها ياريت يبقي ابني عشان اشبع من كسك نيك واختي قالتلها خلاص محدش هيعرف حاجه وانتي انبسطي كمان
وهتنبسطي علطول ولا زوبر اخويا معجبكيش
قالها لا زوبر اخوك كبير اووي
قالتلها خلاص تعالي نكمل الي كنتي جايلي عشانو وانت ياحبيبي سيبنا مع نفسنا شوي طلعت بره التلفزيون اتفرج عليه وسمعت صوت اهات وبوس وضرب وانا بتخيل اختي وسلفتها
بعد نص ساعه بالظبط طالعين متبهدلين شعر منكوش ووش احمر وبزاز حمره اوي كل حته ف جسمهم حمره وشافوني ودخلو يتشطفو طلعو كل واحده لبسه قميص نوم واختي لبست قميص النوم الي كانت متصوره بيه وسلفتها لبسه قميص نوم لحد فخادها ومفتوح من الجنب
وكسها بيلمع كل واحده قعده جنبي ووشها ع صدري ولقيت اختي بتلعب ف بوكسري وع زوبري وبتقولي اتمتعت ولا لسه قولتلها لسه
قالتلي هنمتعك قومي ياشرموطه ادخلي جوه الاوضه واختي قالتلي ثواني وهنجيلك لقيتها طلعت زوبري وكان نايم قالتلي سيبو كده او اقلع البوكسر خالص قلعتوو وهيا دخلت الاوضه ولقيت كل واحده لبسه عبايه بيتي وملزقه ع طيزهم ولقيتهم شغلو اغنيه اجنبيه ولقيتهم بيحسسو ع بعض وبيقفشو لبعض والي تحسس ع كس التانيه والي تضرب طيز التانيه اووي وانا زوبري بداء يفوق ولقيتهم بيقلعو العبايه وكانو لبسين ترنجات تحت بس كسهم شافط البنطلون عرفت انهم مش لبسين كلوتات فضلو يحكو كساسهم ف كس بعض وانا قاعد وزوبري وقف وقلعو الترنجات
ولقيت اختي لبسه كلوت فاتله داخله ف كسها وطيزها وكذالك سلفتها قميص نوم بكلوت فتله
ولقيتها دخلو رجليهم ف بعض وكساسهم بتحك ف بعضها جامد ويحكو طيزهم ف بعض بردو
ولقيتهم بصو ليا وقربو مني واختي قالتلي نام ع الكنبه نمت ع ضهري وهما الاتنين وقفو فوق دماغي وشايف كسهم كانو بيحكو كسهم فوق وشي وانا شايف لحم كسهم بيحك ف بعضو
وفضلو كدا دقايق وهما كانهم بينيكو بعض اوووي ولقيت سلفت اختي نزلت عسلها ع فخاد اختي وفخادها واختي بقت تزود اكتر ونزلت هيا كمان
وهيا قالتلي عجبك الي شوفته
وانا بقولها موت قالتلي لسه ماشوفتش حاجه ياحبيبي ولقيت سلفت اختي نزلت ع زوبري وقعدت عليه زوبري نايم ع بطني وهيا قعدت بكسها عليه وفصلت رايحه جاي وانا مولع من حركتها واختي قالتلها افتحي رجليك يامتناكه لقيت سلفت اختي قعدت جنب فخادي وفتحت رجليها وقلعت الكلوت الفاتله واختي عملت زيها كل واحد عند رجل ولقيتهم قربو من زوبري بكسسهم وعملو مقص ع زوبري لحد ماكسهم الاتنين بقي علي زوبري وانا منظر الوضع جنني وكنت مش عارف هيعملو ايه لقيت كس اختي ع زوبري وكذالك كس سلفتها ولقيتهم الاتنين نزلت حك ف زوبري وكانت متعه رهيبه اوووي كسين بيحكو ف زوبري وكانو بيعملو بسرعه اووي ويطلعو اهات جامده انا زوبري بعد شوي نزل لبني ونزل ع زوبري وهما شايفين لبني وشغلين كانو زي الطحونه ولبني نزل ع كسها وهما بردو شغلين نفس الحركه وانا ااااه ياخربيتكم وهما اللانين ااااااه اااااااه ولقيت الاتنين بينزلو عسلهم ع زوبري لما زوبري وبيوضي اتملت عسل منهم وانا نايم ومش متخيل الوضع ولما قولت ان خلاص هرتاح لقيت سلفت اختي ركبت ع زوبري
وفضل تنط ع زوبري وتقولي اااااه اااااه ياخربيتكم انا مش قدره اعمل حاجه وانا بنيك فيها وهيا اااااااااااح ااااااااااااه وانا ماسك وسطعا وكسها بينزل عسل من كسها ع زوبري ف الدخله والخارجه فضلت متمتع بكسها لحد ماقولتلها هنزل قالتلي اااااه جوه ف كسي جووووه شبعني بالبنك وانا لبني بينزل قذايف ف كسها وهيا اااااااه اااااح لبنك سخن اووي اااااه خليني اخلف منك اخلف منك وتنكني علطول ولقيتها نامت ع ضهرها وقالت ل اختي كنت متوقعه ان انا همص كسك واتا بردو ونخلص ونمشي زي كل مره بس معرفش ان انا هتمتع كده قبل ماسافر ل امي
قولتلها هتسافري فين قالتلي...... ياحبيبي
قالتلي هوحشك قولتلها طبعا قالتلي اسبوع وراجعه وارجع اركب ع زوبرك تاني بس ف شقتي بقي وع سرير جوزي عشان تبقي انت جوزي وخلف منك انا همشي عشان اخويا جيلي الصبح قالتلي هاخد رقمك وكلمك واتس منو
اصبر نفسي بكلامك علي مارجعلك وهيا لبست ومشت واختي نامت ف حضني للصبح صحيت مكنتش جنبي انا كنت ملط لبست البوكسر وبنادي ع اختي قالتلي تعالي البنات ف المدرسه طلعت بالبوكسر وكانت ف المطبخ بتجهز اكل
اتا وقفت وراها قالتلي اشبع بقي قولتلها هشبع دلوقتي ولقيتها لوشي وطلعت زوبري ودخلت زوبري ف كسها من تحت القميص وهيا اااااه براحه وقالتلي نكني جامد اوووي وانا بقيت انيكها جامد مسكت طيزها وبقيت انيك كسها اووي واحنا وقفين لحد مانزلت ف كسها قالتلي شوفت ياحبيبي مع انك نزلت ف كسي كذا مره ونكت سلفتي وانا بس لحد دلوقتي مامصتش بزازي
قولتلها دي لسه هشبع منها بس لما اكل الاول وقرصت حلماتها اووي قالت اااااه براحه قولتلها براحه ع ايه قالتلي ع كسي وبزازي
قالتلي انهارده جوزي هيكلمني صوت عشان ينيكني صوت وعايزني اطلعلو اصوات تجننو همتك معايا بقي عشان تنكني وهو بيكلمني
قولتلها احسن ننكشف قالتلي ماتخفش سيب دي علي انا وحطيت حلمت بزازها ف بوقي من القميص الشفايف الي لبسها قالتلي لبليل بقي عشان ترجع الصحه الي راحت دي وبقت طول اليوم كسها مفتوحلي لحد بليل........

قصص سكس نيك - نيك مرات عمي - سكس نيك - نيك تخان - سكس اخوات - نيج طيز - اقوي سكس محارم - تحميل نيك نسوان - تحميل سكس صور سكسصور نيكقصص سكسصور كسقصص محارم - قصص نيك.